Vastuvõtuaja broneerimiseks võtab klient ühendust teenuse osutajaga kas veebilehe kaudu, e-kirja või telefoni teel.
Vastuvõtu formaat (füüsilises ruumis või veebikeskkonnas) lepitakse kokku koos vastuvõtuaja broneerimisega. Seda saab muuta vastastikusel kokkuleppel.
Spetsialisti poolt pakutud aeg kehtib 48 tundi. Kui selleks ajaks pole vastust tulnud/broneering kinnitatud, pakutakse aega järgmisele inimesele.
Kokkulepitud aeg on broneeritud kliendile ettemaksu tasumise hetkest.
Kui teenuse eest tasub juriidiline isik (nt kliendi tööandja või kindlustusfirma), siis teavitab klient sellest koheselt teenuse osutajaga ühendust võttes.
Klient kohustub tasuma teenuste eest vastavalt hinnakirjale ja õigeks ajaks. See on eelduseks kohtumiste toimumisele ja koostöö jätkumisele.
Esimesel kohtumisel lepitakse kokku edasiste vastuvõttude üldine ajakava ja muud tingimused.
Vastuvõtu tavapärane kestus on 60 minutit. Vajadusel lepitakse kokku teisiti.
Vastuvõtule saabub klient mitte varem kui 5 minutit enne kohtumist, et kaitsta eelnevate klientide privaatsust. Veebikeskkonnas toimuva kohtumise korral teeb klient täpselt kokkulepitud ajal video- kõne teenuse osutajale/klikib spetsialisti saadetud lingil.
Hilinemise korral teavitab klient sellest teenuse osutajat esimesel võimalusel telefonitsi, smsi või e-kirja teel. Teenuse osutamise aeg hilinemise võrra ei pikene.
Eritingimustel (alates 17.00, nädalavahetus, riigipühad, vastuvõtt 48h jooksul jne) teenuse osutamiseks aja broneerimine toimub ainult peale sellekohase maksekorralduse edastamist teenuse osutajale.
Vastuvõtule mitte ilmumisel ning sellest teavitamata jätmisel vähemalt 24h enne vastuvõttu, on klient kohustatud teenuse eest tasuma täies mahus.
Teenuse osutaja kaitseb kliendi poolt avaldatud informatsiooni ega avalda seda ilma kliendi nõusolekuta. Konfidentsiaalsusreegleid võib teenuse osutaja rikkuda ainult seadusega ettenähtud juhtudel (kui on tekkinud oht kellegi elule või tervisele).
Teenusele aega broneerides nõustub klient teenuse osutamise tingimustega.